خرید موتور به صورت قسطی

امروزه که استفاده از موتورسیکلت به عنوان وسیله نقلیه ای اقتصادی در برخی کشورها مثل ایران همراه با روند افزایشی روبه رو است، رهایی از ترافیک های خسته کننده یک عامل به وجود آمدن برندهای متفاوت موتور سیکلت شده است. در واقع میتوان گفت امروزه موتور سیکلت ها برندهای بسیاری دارند که تولید و به بازار مصرف ارسال می شوند. بنابراین به همین دلیل گزینه های متفاوتی با کارایی های متفاوت در اختیار خریداران قرار گرفته است. هم اکنون بیشترین خریداران موتور سیکلت در بازار ایران، کسانی هستند که به نوعی قصد استفاده اقتصادی از آن دارند. چه به عنوان یک پیک موتوری یا چه به عنوان کسی که وسیله نقلیه ای برای رسیدن به محل کسب و کار خود لازم دارد. اما هستند افرادی هم که از روی علاقه و البته تفریح، روانه بازار خرید موتورسیکلت می شوند. بنابراین ما در گلدن 8 تصمیم گرفتیم تا تمامی برندهای موتور سیکلت را در اختیار خریداران طرح خرید اقساطی موتور قرار دهیم.

 

شرایط خرید اقساطی موتور چیست؟

اولین شرطی که برای خرید اقساطی موتور سیکلت حاکم است، وجود چک صیادی به نام شخص درخواست کننده است. شما باید به ازای هر ماهی که قصد بازپرداخت وجه را دارید، یک برگ چک صیادی به فروشگاه ارائه کنید؛ به صورت واضح تر می توان گفت که اگر قصد دارید مبلغ 10 میلیون تومان را به صورت 5 ماهه بازگردانید، باید تعداد 5 عدد چک صیادی به مبلغ 2 میلیون تومان نزد فروشگاه ارائه کنید. ما به شما این اطمینان را خواهیم داد که میتوانید با کمترین میزان سود، یعنی 2%، صاحب موتور مورد علاقه خود شوید. مهمترین اصلی که در این میان به صورت کامل واضح است این بوده که هرچه مبلغ پیش پرداخت بیشتر باشد مبلغ اقساط ماهیانه و مدت زمان بازپرداخت آن کمتر خواهد شد.

مدت زمان بازپرداخت اقساط ماهیانه در گلدن 8 تا 10 ماه بدون پیش پرداخت تعیین شده است که هر خریداری می تواند با توجه به توان مالی و بودجه ای که در نظر گرفته است آن را تعیین کند و این میزان را تغییر دهد. علاوه بر چک، مدارکی باید برای خرید اقساطی موتور سیکلت به فروشگاه ارائه کنید، با توجه به شرایط افراد مختلف، متفاوت است؛ به عنوان مثال مدارکی که کارمندان بخش خصوصی باید نزد فروشگاه ارائه کنند با مدارکی که کارمندان بخش دولتی باید باید ارائه کنند متفاوت است. در ادامه با این شرایط و میزان اعتبار هر فرد آشنا خواهید شد.

مدارک لازم جهت دریافت اعتبار

مهمترین مدرک برای دریافت اعتبار برای خرید اقساطی، دسته چک به نام شخص درخواست کننده و دومین مدرک مهم، مدارک هویتی شخص درخواست کننده است که این 2 مورد برای تمامی افراد ثابت است. در ادامه با دیگر مدارک بیشتر آشنا خواهید شد:

  • افراد عادی: اصل کارت ملی، اصل شناسنامه، دسته چک صیادی
  • کارمندان بخش دولتی: اصل کارت ملی، اصل شناسنامه، دسته چک صیادی، حکم کارگزینی
  • کارمندان بخش خصوصی: اصل کارت ملی، اصل شناسنامه، دسته چک صیادی، فیش حقوقی یا نامه معرفی از شرکت

دیدگاهتان را بنویسید