سینک ها انواع مختلفی دارند

سینک ها انواع مختلفی دارند. (هوایی، منبت، پایین راه راه) در این قسمت به معرفی سربار و منبت می پردازیم. شاید مهمترین تفاوت این دو مدل تفاوت در نوع نصب باشد. برای خرید بهترین این دو نوع سینک برای آشپزخانه، ابتدا باید توضیحات کاملی در مورد هر دو داشته باشید فروشگاه هود و سینک و گاز آتیس کالا می باشد.

این نوع سینک های آشپزخانه ایلیااستیل در بالای کابینت نصب می شود و لبه های آن (چپ، راست، داخل و خارج) از بیرون کاملا نمایان است، این سینک ها برای کسانی است که نمی خواهند زمان زیادی را صرف خشک کردن لبه ها کنند. کابینه. و زیبایی و لطافت به آنها در جاهای دیگر، راحت ترند. سینک های دیواری قدیمی ترین نوع سینک هستند. اگر دقت کنید می بینید که تمام دستشویی های آنتیک از نوع برتر هستند. اما باید بگویم که به دلیل مزایای این نوع سینک هنوز هم مشتری و طرفدارانی دارند. به همین دلیل است که امروزه چندین شرکت به عرضه سینک های هوایی به بازار ادامه می دهند. طول سینک معلق محدود نیست. از حدود 40 سانتی متر شروع می شود و تا 140 می رسد. با این حال، عرض 50 و 60 سانتی متر در دسترس است. توجه به این نکته حائز اهمیت است که دستشویی های سطحی فقط به صورت استیل موجود هستند. شاید برای شناخت و درک کامل مدل مونتاژی این محصول نگاهی به تصویر زیر کافی باشد.

تفاوت بین سینک توکار (مزایا و معایب)

قیمت سینک های آشپزخانه ایلیا استیل در آتیس کالا :
زمان را برای خشک کردن دیوارهای کمد هدر ندهید
هیچ مشکل احتمالی برای پر کردن کابینت ها به دلیل نفوذ آب وجود ندارد.
نصب بسیار ساده است و نیاز به دانش خاصی دارد
تعویض و استفاده آسان در هر زمان
معایب استفاده از سینک سقفی:
ظاهر قدیمی
محدودیت در وسعت تولید لباسشویی
نمی توان آن را با سایر وسایل آشپزخانه ترکیب کرد.
این فقط در فولاد موجود است و می تواند از شیشه، گرانیت و غیره ساخته شود. بدون مثال
سینک توکار چیست؟
همانطور که می دانید طراحی دکوراسیون آشپزخانه یکی از عوامل مهم و کارآمد در طراحی کلی ساختمان است. سینک های توکار آن زیبایی و دید خاصی را به فضای آشپزخانه و نوع طراحی و غیره اضافه نمی کنند. یک دستشویی توکار راه اندازی شد که در ابعاد آن نیز محدودیت هایی دارد. سینک های این نوع در داخل کابینت ها نصب و نصب می شوند. بنابراین، طبق مدل های خاص، یک کابینت با اندازه مناسب بریده می شود و یک سینک توکار در داخل آن قرار می گیرد. مهمترین ویژگی که این سینک ها را از دیگر انواع سطوح متمایز می کند زیبایی و ظرافت خاص آنهاست که جلوه ای منحصر به فرد به فضای آشپزخانه می بخشد. اگر قدر زیبایی و ظرافت را می دانید و بعد از هر بار استفاده از سینک با کابینت های خشک مشکلی ندارید، می توانید این سینک ها را انتخاب کنید. ماشین ظرفشویی توکار، استیل، شیشه، گرانیت و… و معرفی کامل این سینک را در عکس زیر مشاهده می کنید.

 

مزایای استفاده از سینک توکار:
انتخاب بسیار بزرگ با ظرافت بالا
بدون محدودیت اندازه یا مدل
قابل نصب روی ام دی اف – کورین و …
موارد اضافی و اضافی بیشتر
معایب استفاده از کلکتور داخلی:
بسته شدن نادرست می تواند باعث تورم صفحه نمایش شود
حرکت و تغییر کمی سخت است و این خاص است
پ.ن: بهتر است سینک ظرفشویی با ظاهری نزدیکتر (نسبت به کابینت کار) و قیمتی نزدیک به محصول مورد نظر انتخاب کنید و اگر بخواهیم محتوای این مقاله را در یک خط گسترش دهیم، حوض توکار دارای یک ظاهر زیبا، کمتر با استفاده مرطوب و متنوع تر و شستشوی سطح آزار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید